torsdag 19 mars 2009

VÅREN har kommit för att stanna, jag lovar. I dag gick jag upp kl sju, det var läääänge sedan.
varför? Jo därför att en kille skall komma förbi här och forsla bort en massa stickiga grenar, så nu är allt nersläpat till gatan, jag bara väntar på bilen för att hjälpa till att lasta skräpet. Tänk Dig han erbjöd sig själv. Så fungerar livet om man är jyst mot någon får man samma bemötande tillbaka.....Borde fler praktisera.



I dag vill jag också att alla Ni där ute i Cybern läser bloggen http://www.vimmelmamman.blogg.com/ läs om denna underbara kvinna, hennes liv är just nu ingen dans på rosor, hon är nyopererad men jobbar normalt på Se & Hör hon är också Mamma och Hustru och hon fixar det såååbra. LÄS LÄS LÄS
Nej nu måste jag logga ut skall förbereda för städerskan som kommer i em, skall till Frissan och tala med en man som skall sälja sitt härliga korsvirkeshus med AA-läge men först in i duschen,
o lägga på ansiktet, säger som Lill-Babs det går inte att sminka sig fort nu för tiden.
Tjingeling från Christina
Kolla www.vimmelmamman.blogg.se glöm inte det


1 kommentar:

  1. oj jag kollade vimmelmammans blogg ,de var gripande stackars denna tjejen ,

    SvaraRadera