torsdag 5 mars 2009

HEJ ALLA NI SOM GILLAR ATT TITTA IN PÅ MIN BLOGG JAG HAR INTE UPPDATERAT

DEN PÅ NÅGRA DAGAR.........Det beror inte på inspirations-torka nej då, utan på att

jag har åkt till Stockholm för att passa mitt 2 åriga barn-barn som är lite krasslig

och inte får vara på dagis.

Jag återvänder till mitt Älskade Skåne och Paradiset Lerberget på fredag.

Ha det så jättebra till dess

kram Christina


Lilla ....................vinkar och hälsar också

Ps Beundrar verkligen alla Er föräldrar som får i hop allt som hör ihop med familj, barn ,arbete.
Mat skall handlas, och sedan lagas, tvätt skall skötas barn skall lämnas och hämtas, man vill göra ett bra resultat på jobbet, helst hinna en sväng på gymmet och det viktigaste av allt, hålla lågan brinnande.Ni gör det bra för det är nog en ständig kamp mot klockan eller?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar