söndag 15 mars 2009

Min lilla enkla uthyrning endast för bohemer

Hej! Söndag kväll och snart ny arbetsvecka för många. Nu skall jag visa bilder från min enkla uthyrning. I min keramikverkstad har jag fixat till det mysigt men väldigt enkelt för Er som vill bo billigt 200:-/bädd och natt.

Här finns kokplatta med 2 plattor, Micro,Kaffebryggare,Vattenkokare. WC inomhus,dusch i stora huset, porslin och kastruller finns.,diskbänk med rinnande kallt vatten.

I brygghuset finns 2 bäddar i rummet med glasad altandörr, här ser Du havet och i en separat frigge-bod finns 2 sängar.

Du/Ni har tillgång till innergårdens trädgårdsmöbler. Rakt framför huset liten mysig lång-grund badvik och snett höger Fiskehamn Pir och där ute finns badbrygga.

Du får själv ta med Dig Sängkläder och frotte täcke o kuddar har jag. Här finns Radio ej TV.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar