söndag 8 mars 2009

Internationella Kvinnodagen i dag, ja visst, kan själv som små barn brukar säga, jag också, har tonat håret, vill ha fram min numera gråa look samt klippt luggen, rätt nöjd med resultatet.
En av mina förebilder är min Mamma som fyller 84 år på tisdag så i morgon sätter jag mig på tåget för att tillsammans med lillasyster fira Mamma, väskan på bilden är fråm H&M skall bli presenten bl a. Förebild för Styrka, Kan Allt, har sett min mamma laga allt från trasiga kontakter till punktering, och det har smittat rätt bra på mig om jag får säga det själv. Och vi kvinnor måste säga: jag är bra på det här...om vi vet att vi är det eller hur .........nu serveras det sen lunch Fransk Löksoppa lagad av den goa maken.....vi hörs

2 kommentarer:

  1. Hej Fanny!

    Såg att Du lämnat en kommentar på min blogg
    KUL

    Hur hittade Du min blogg? Alltid kul att veta
    Vad Tycker Du om den

    Ha det så bra från Christina Svärd
    christinastips.blogspot.com

    SvaraRadera