onsdag 25 mars 2009

Hos hårt arbetande Mamma






Hejsan!


Nu äntligen tid över till att blogga lite.


Är i Örebro hos min dotter som fyllde 40 i förrgår och skall Fira det med att resa till


N,Y.


Så jag skall prya på hennes företag Skojlandet och passa mitt 7 åriga barn-barn,




Har nu i några dagar lärt mig var när och hur och allt har gått i en rasande fart från tidiga


morgon med att skicka i väg barnen till skolan sedan till Skojlandet oc h starta igång allt,


bara att fukt-torka allt var ju jätte-jobbigt, sedan in i bilen och i rasande fart till Villys för att köpa massor med varor så att de räcker i en vecka.


Tillbaka och jobba, sedan hem, hämta 7 åringen från skolan, laga kvällsmat.,,,,, Därefter


iväg till Onsdagsdansen, barn älskar att gå på dans-skola.




Hämta från dans-skolan skjutsa 14 åriga sonen till fotbollsträningen,,,,,,,,, Ja så har nog de flesta


familjer det.........blir helt slut av bara tanken.....




Nu tvättar vi för fullt och jag skall sätta mig med en kopp kaffe och titta på Sommer--


Inga bilder , de ligger i min dator där hemma i Skåne




Vi hörs


Kram


Christina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar