lördag 6 juni 2009

SVENSKA FLAGGANS DAG 6 JUNI 2009






Hej! I dag när bilen var hemma kunde jag inte motstå att köra till IKEA, hade sett i tidningen att de reade ett tyg som jag gillar blå o vitrandigt, smal-randigt på dubelbrädd för 19:- metern så jag åkte diMannen skulle ändå träffa spelkillarna som de gör varje lördag fm och sätta ihop ett system för V75.

Eftermiddagen mysig och skön
vi gjorde en Silla-macka drack snaps o öl till så efter det blev det en liten tupplur.
När vi sovit en stund kom solen fram och då också alla dynor o Parasoll...........Efter en stunds slappande kröp det i mig så jag tog fram målarfärg o pensel och målade en "Rutig" Duk på Trädgårdsbordet som tillhör de som hyr av mig..... Sedan Grillade mannen och vi fick bakad potatis, persiljesmör o en liten sallad till och givetvis Vin.

Jordgubbar och glass åt vi vid TV:n Fotbollen blev en besvikelse Danmark vann, men de var ju bättre bara att lyfta på hatten............
Här kommer lite bilder från i dag

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar