fredag 12 juni 2009

ÖSREGN OCH BLÅSIGT Nej i dag stannar jag nog inne






Har som vanligt gått runt med kameran men innifrån Ösregn är ju ingen hit.........
Katten har varit ute hela natten och kom lommandes i morse genomblöt....
Här lite foton.jo jag var ute en pytte-stund på innergården....plockade in färska blommor.........vilken lyx det är att bara gå ut och klippa de blommor man vill ha i vasen.
Det blev några Lupiner, en prästkrage och tre Stora vackra röda Rosor............

Ha en skön fredag

Ps min man har redan varit till Fiskhandlaren och handlat div. bl a blåmusslor han lagar en underbar rätt med kokta musslor vitt vin lök och lite till som jag inte vet, har aldrig gjort det.....
Bageriet hade också fått besök 2 limpor....jätte-goda och på stuts gjorde jag oss 2 mackor med ost och en skiva apelsin på samt persilja o en lite närodlad tomat....till det 11 kaffe glömde fota ha ha

Kram
Christina

Ps min dotter ringde och strödde lyckopulver..........varför? Jo hon berättade att
www.skojlandet.se hennes företag, Lekland i Örebro, Hade massor med barn i dag...... det behöver hon efter den här soliga våren.....då är det inte många som går inomhus utan sitter väl nära en sandlåda.............

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar