tisdag 12 maj 2009

Oj vad jag har slitit i dag

Började morgonen att med kofoten och stegen gå in till grannen, de hade klagat på att hängrännan på mtt Brygghus som är mot deras sida va rostig och ful..
OK jag gick in och bände loss den...........
De klagade också att ett stort stycke bruk ramlat från väggen och ville ha det lagat..........

Jag som spar allt (min man vill kasta allt) fixade genast fram en halv säck sto-puts, hink vatten murarslev och plastnät...........har sett när vår murare var här hur man skulle göra så det va en enkel match för mig.

därefter kom det jobbigaste..röja gamla bräder, dynor,målar-burkar ja allt som har samlats i ett hörn av trädgård nr 2 bakom ett plank, så ingen har störts av det............ men i dag drogs det fram.

och i morgon kör maken det till tippen

Vi kan inte arbeta tillsammans så jag har gjort första halvan av jobbet och maken andra halvan....sedan förenas vi på en fika
kram
från Christina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar