lördag 2 maj 2009

Ljus-slinga min senaste grej för hemmet



Hej!
Har varit ute på en liten inhandlings-resa i dag...............Nya packningar till läckande rör under diskbänken, nytt dusch-draperi till gäst-toan, nytt handtag till den nyinsatta innerdören mm och oj vad glad jag blev när jag kom till Rusta och hittade denna nyhet..ljusslingan är sommrig med små små dioder.verkligen snygg på bordet. Kan inte uppge exakt vad den kostar, detta var deras sista förpackningen var borta och killen i kassan sa.jag vet inte priset,kanske 200:- nejjj det är inte möjligt svarade jag,,,,,,,,,,,, ja vad tycker Du den skall kosta sade han och jag tänkte.här gäller det att ta fram sin kvinnliga slughet så jag sade 25:- och då kontrade han med 69:50 och det var jag myyycket nöjd med.

Kram på Er nu längtar jag till sängen...solen och värmen tar på den gamla.............
Christina

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar